måndag 31 januari 2011

HUR GICK DET HÄR TILL

I går kväll skar jag till vadd och baksida till mina 15 stjärnor för att kunna köra igång med det direkt i morse.
Men jag har inte sytt ett stygn idag.
Började istället direkt efter frukosten att städa skåp i köket, vi  dvs KM håller på och målar om köksluckorna sedan i början av december (den som väntar på något gott osv) och då har jag passat på att städa och röja bort en massa onödigt som ligger i skåpen. Nu var det "bara" sju skåp kvar, visserligen matvarorna (som dessutom skulle byta plats med plastprylarna) det skulle ju inte ta så lång tid. Nä,nä klockan var 17.00 när jag var klar, med ömmande muskler både här och där och massor av saker som ska fraktas till återvinningsplatsen, skönt att ha något att göra i morgon också, men då ska jag banne mig sy också.

3 kommentarer:

  1. Inte så kul när man håller på, men oj så skönt det kommer att kännas senare:-))Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det en skön känsla och man känner sig så nöjd med att ha gjort det.

    SvaraRadera
  3. Så skönt att bli av med gammalt bråte och få rent och fint i skåpen! Kramar Ullis

    SvaraRadera