söndag 16 januari 2011

HEMMA IGEN

Nu är jag då hemma igen efter en härlig helg på Marieborgs Folkhögskola i Norrköping där vi sytt och ätit gott hela helgen.
Har inte sytt något sen slutet av november så det var extra roligt nu, sydde sju olika stjärnor och hör och häpna, jag sydde en väska att ha stickningen i, jag som nästan aldrig syr väskor, dessutom tyckte jag det var kul.
Det är lika kul varje gång man träffar en massa trevliga människor, både gamla och nya bekanta.
Så nu är det bara att vänta på mars när det är två Björkviksträffar att ordna, därefter är det dags för Regionsmötet på Marieborg i början av April.
Tänk så mycket roligt man har att se fram emot.

Kram Gärd

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig helg du har haft! Jag hoppas att vi ses någon gång under våren! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Syhelger är verkligen rena rama vitamininjektionen.

    SvaraRadera
  3. Kul att det blev en bra helg - fast varför skulle det inte det. Visserligen har du ju haft lite otur med sjukdom de senaste tillfällena men det kan ju inte fortsätta hur länge som helst. Kram Kikki

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du fick så mycket gjort! Jag ser framemot att få se väskan i Björkvik! Liz,mamma och jag ser verkligen framemot nästa träff!
    Kramen/Sussie

    SvaraRadera