söndag 10 februari 2013

BARNBARNSBARN

Jag har varit urusel på att fota mina arbeten det sista året men nu ska jag göra ett försök att bättra mig, OBS jag skrev försöka.

Förra helgen var jag på något nytt, Babyshower något som naturligtvis kommer från USA, min dotterdotters kompisar och mamma hade ordnat en överaskningsfest för henne inför hennes babys ankomst.
Det var pyntat med rosa och ljusblått, det bjöds på pizza och massa fikabröd och vi alla som var där hade med oss presenter. Eftersom Sara redan undrat om jag kunde sy en Babynest och ammningskudde så passade jag på och gav det som present.

2 kommentarer:

  1. Så fina och praktiska, sånt fanns inte när jag fick barn.

    SvaraRadera
  2. Det var två mycket fina och säkert praktiska "babysaker" Du har sytt, tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera